بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پرتغالی مغرور،خودتــــــــــی!افـتـــاد!؟

1_منصوریان می دانست اگر با تیم ملی زیر 22 سال ایران در مسابقات آسیایی نتیجه نگیرد،دوران مربیگریش خیلی زود آنهم در سنین جوانی به مخاطره افتاده و در سرنوشت و آینده آن تاثیر بدی خواهد گذاشت.
2_علی منصوریان سرمربی  وطنی زیر 22 ساله های آن بوده و در صورت عدم نتیجه گیری_ که همین اتفاق هم افتاد_باید تا مدتها به خیلی از قلم به دستان که اتفاقا در بین حامیان رسانه های شما هم وجود دارند،جواب پس می داد!
3_علی منصوریان همانند جنابعالی دستمزد و حقوق و مزایای دریافت نمی کرد که بخاطر آنهم شده استعفا ندهد !منتهی شما اگر میدان را خالی کنید یک دستمزد عالی و مکفی را از دست خواهید داد!
4_اگر منصوریان بخاطر دو بازیکن امید  از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده،اولا به جای همین دو بازیکن چندین بازیکن جوان و آینده دار را به فوتبال ملی معرفی کرده است که جنابعالی حتی نتوانسته اید بر خلاف مفادی که در قرار دادتان وجود دارد،حتی یک بازیکن را از بین جوانان با استعداد ایرانی به فوتبال ایرانی معرفی کنید.
5_علی منصوریان همانند شما که برای تاکتیکهای تیمتان در بین بازیکنان لیگ برتر نتوانستید مهره های دلخواهتان را پیدا کنید و رو به بازیکنان دو رگه  و دو ملیتی آوردید،هرگز دستش باز نبود وحتی برای تنظیم برنامه های اردوی تیمش می بایست منتظر اعلام تاریخ اردوهای تیم بزرگسالان می نشست تا تمرینات تیمش را بتواند همزمان با آن برگزار کند!
6_علی منصوریان هیچ وقت بخاطر تمرینات و اردوهای تیم ملی اجازه فشرده کردن بازیهای لیگ برتر و جام حذفی را پیدا نمیکرد و هیچگاه نمی توانست بازیکنان تیمش را مجبور به بازی کردن در پستهای که برایشان در نظر گرفته بود،در تیم های باشگاهیشان بکند!
7_ شمای که  استعفای دو سرمربی تیم زیر 22 ساله های ایران را بخاطر در اختیار نداشتن دو بازیکن را به خالی کردن میدان و در رفتن از زیر بار مسئولیت تشبیه می کنید،پس چرا چند بازیکن ملی پوش استقلال را به تیم های عربی فرستادید تا حتما آنها را برای تمرینات و در نهایت سه بازی در جام جهانی آماده در اختیار داشته باشید؟
شما ظاهرا برایتان عادت شده که به شعور فوتبالدوستان ایرانی هراز گاهی توهین کنید!ملت ایران هم دور از جان شما خر تشریف دارند!چرا ...!؟چون این صحبتها و تصمیمات گرفته شده توسط دستیار دسته دیزی فرگوسن گرفته شده و خر نجار ده این دستیار دسته دیزی فرگوسن یکی دو سالی از داخل باشگاه رئل مادرید عبور کرده!؟
لطفا جمع کنید این سیاه بازی و مظلوم نماییتان را!
تا دیروز مدام از نداشتن اردوهای تمرینی گلایه می کردید،حالا که بازیکنان استقلال و بزودی تیمهای دیگر از جمله پرسپولیس را به تیمهای عربی ترانسفر کرده اید و ضمن گرفتن پورسانت خوب  خیالتان را بابت عدم برگزاری بازیهای فشرده و بازی در لیگ قهرمانان جمع کردید،آمدید با یک قیافه حق به جانب از لغو اردوی تیم ملی در آفریقا حرف میزنید و توپ را هم به داخل زمین باشگاه استقلال می اندازید!
شما که ادعا حرفه ای بودن را دارید چرا به خاطر نداشتن دو سه بازیکن  که خودتان زمینه جدا شدنشان از استقلال را فراهم کردید اردوی تیم ملی را در آفریقا لغو کردید!
اصلا چرا نباید این اردو با بازیکنان جدید و امتحان نشده برگزار نشود؟آیا تیمهای باشگاهی دانیال داوری،قوچان نژاد،دژاگه،شجاعی،جهانبخش مجوز شرکت در تمرینات تیم ملی را صادر کرده بودند یا بیشتر بخاطر عدم امکان حضور این بازیکنان اردوی آفریقا را لغو کرده اید!چرا شما بجز همین 14،15 بازیکن ثابتی که به تیم ملی دعوت میکنید که اتفاقا نیمی از آنها دو رگه و بیرون از فوتبال ایران  شاغل هستند،از دیگر بازیکنانی که در چند هفته اخیر درخشش زیادی نیز داشته اند برای یکبار هم شده به تیم ملی دعوت نمیکنید تا شاید یکی دو بازیکن به درد بخور در سیستم های اتخاذی مورد علاقه خودتان در بین آنها پیدا کنید!
کلام آخر:پرتغالی مغرور،خودتــــــــــی!....افتاد!؟  


نظرات شما عزیزان:

ساسان
ساعت17:49---10 بهمن 1392
سلام دوست عزیز
از بیکاری خسته شدی مگه نه؟؟؟
دوست داری از اینترنت پول دربیاری مگه نه؟؟؟
از بیهوده گشتن توی اینترنت خسته شدی؟؟؟؟
به نظر من بیا به وبلاگ زیر و توی پیکوباکس عضو شو و روزی 450 الی 500 تومن دربیار
بی نظیره—الان من دارم فعالیت میکنم و به شما هم توصیه میکنم که حتما ثبت نام کنید
Taabligh.lxb.ir
بای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 11 / 1392برچسب:فوتبال ملی,کارلوس کروش,تیم ملی امید,علی منصوریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com